Όμιλος ANTENNA: "Στρατηγική Συμμαχία με άλλους ηγετικούς Ομίλους Media στην Ευρώπη"…

Μετά την "FreeTV Alliance" (τη συμμαχία της ελεύθερης δορυφορικής τηλεόρασης), αρχικώς από τους 4 κορυφαίους free-to-air φορείς δορυφορικής τηλεόρασης στην Ευρώπη "Freesat" (Βρετανία), "Fransat" (Γαλλία), "Tivusat" (Ιταλία) και "HD+" (Γερμανία)… Έρχεται η "Στρατηγική Ευρωπαϊκή Media Συμμαχία" (ιδιωτικών ομίλων), στην οποία συμμετέχει ο Όμιλος ANTENNA, μαζί με άλλους ηγετικούς Ομίλους μέσων ενημέρωσης στην Ευρώπη…
...
Ο Όμιλος ANTENNA ανακοίνωσε ότι συμμετέχει στη "Στρατηγική Ευρωπαϊκή Media Συμμαχία", με στόχο τη προώθηση και ανάπτυξη των ψηφιακών καινοτόμων επιχειρηματικών δράσεων στην Ευρώπη σε συνεργασία με τους ηγετικούς Ομίλους Media, "ProsiebenSat.1 (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία), Modern Times Group (Σκανδιναβία και Κεντροανατολική Ευρώπη), TF1 (Γαλλία), Dogan TV (Τουρκία) και TVN Group (Πολωνία)… Τα μέλη της Συμμαχίας ενώνουν τις δυνάμεις τους και θα παρέχουν μέσω του εκτεταμένου δικτύου τους τη διεθνή προβολή, τεχνογνωσία, αλλά και τους αναγκαίους πόρους σε καινοτόμες επιχειρηματικές δράσεις, οι οποίες θα ξεχωρίσουν για να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους ιδιαίτερα με δυναμική παρουσία στις χώρες δραστηριοποίησης των μελών της, αλλά και με πλάνα επέκτασης σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
 «Οι επενδύσεις σε ψηφιακά μέσα αποτελούν βασικό πυρήνα της αναπτυξιακής στρατηγικής μας. Θα συνεχίσουμε να επεκτεινόμαστε σε αυτόν τον τομέα, μέσα από νέες και καινοτόμες δραστηριότητες ψηφιακής επιχειρηματικότητας», δήλωσε ο Θοδωρής Κυριακού, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ. «Στόχος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης Συμμαχίας, είναι η ενίσχυση των σημαντικότερων ψηφιακών επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και η ανάδειξή τους σε όλη την Ευρώπη». Επιπλέον, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ θα δώσει το παρών στο διεθνή διαγωνισμό για start-ups, "SevenVentures Pitch Day”, ο οποίος θα διεξαχθεί στο πλαίσιο του Πανευρωπαϊκού συνεδρίου ψηφιακής επιχειρηματικότητας, NOAH Conference, στις 13/11 στο Λονδίνο. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε νέους επιχειρηματίες που έχουν ήδη ξεχωρίσει στην αγορά της χώρας τους. Η νικητήρια συμμετοχή θα προβληθεί σε όλα τα μέσα της Στρατηγικής Ευρωπαϊκής Media Συμμαχίας.
Τέλος μόλις το καλοκαίρι του 2014, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ ολοκλήρωσε την εξαγορά των επιτυχημένων μουσικών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών καναλιών στη Ρουμανική αγορά "Kiss TV, Kiss FM, Magic FM, One FM και Rock FM" (από τον όμιλο ProsiebenSat.1), με βάση τη δυναμική του ανάπτυξη που καθορίζει την ηγετική του θέση στη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης…