Δορυφορικά Flash Extra: Αλλαγές σε "VH1, VH1 Classic, The Box Plus Network και το παγκόσμιο δίκτυο FOX"…
Αλλαγές προγραμματισμού σε "VH1 και VH1 Classic"…
"Kiss και Smash Hits" στην ελληνική ευρυζωνική πλατφόρμα "Hol my tv"…
The Best. First": Η νέα στρατηγική του FOX…
Αλλαγές προγραμματισμού, μετονομασίας και στρατηγικής σημειωθήκαν σε μουσικά και ψυχαγωγικά διεθνή δίκτυα, τύπου "VH1, VH1 Classic (Viacom), The Box Plus Network και FOX", στην Ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και πολύ πέρα από αυτή…
Nicolas A.
...
Αλλαγές προγραμματισμού σε "VH1 και VH1 Classic"…
Ξεκινώντας από τις μικρές και διαρθωτικές αλλαγές ταυτοποίησης προγραμματισμού των μουσικών δικτύων "VH1 και VH1 Classic (ανήκουν στη Viacom International Media Networks)", από τη μια η απογευματινή ζώνη του "VH1 Classic", αναβαθμίστηκε θετικά με τις καθημερινές εκπομπές "The Rock Show (16.00-1700) και We Are The 80s (17.00-1800)".
Ενώ μια νέα βραδινή ζώνη της Παρασκευής "Welcome to the Weekend (23.00-0100)", δημιουργεί πλέον διάθεση καθοδόν για το Σαββατοκύριακο (μετά τη κατάργηση του "Boogie Wonderland"),
με τις κατάλληλες επιλογές ξεσηκωτικών κομματιών, θορυβώδη ροκ και ποπ ύμνων, καθώς και των πιο cool κομματιών που αντιγράφουν τους ήχους `η αποτελούν ύμνοι της ντίσκο και αρέσουν σε όλες τις ηλικίες! Η Ευρωπαϊκή υπηρεσία "VH1 Classic" δεν προσφέρεται στη χώρα της "λιτότητας", έτσι δεν καλύπτεται από τα υφιστάμενα μουσικά κανάλια στη χώρα μας, η πολυπόθητη μουσική περίοδος των 90s και 80s, που απευθύνεται στο ενεργό ηλικιακό γκρουπ των 30-40 (και βάλε για τη γενιά του βινυλίου) και επί της ευκαιρίας R.I.P. στον Steve Strange, στον πρωτεργάτη του νεορομαντικού κινήματος του Blitz (Visage - Fade To Grey)!
Αφού η νέα φιλοσοφία της Ευρωπαϊκής υπηρεσίας "VH1" (η οποία πρόσφατα ξεκίνησε τη διανομή της και στις χώρες της Αδριατικής μετά τη κατάργηση της τοπικής έκδοσης "VH1 Adria"), στοχεύει σε ακόμη περισσότερο Ποπ νεανικό κοινό (15-29)! Έτσι περιορίζει όλο και περισσότερο τα Oldies (καταργώντας πρόσφατα τη νεότευκτη καλοκαιρινή εκπομπή "We Heart the 90s"), γιατί εδώ κυριαρχούν τα 00s (We Heart the 00s, Perfect Pop from the 00s). Αλλά και οι επιτυχίες της εποχής που τρέχουν ήδη στα 10s (We Heart the 10s), "ανοίγοντας διάπλατα το δρόμο για μια επερχόμενη μετάβαση σε HD"…
"Kiss και Smash Hits" στην ελληνική ευρυζωνική πλατφόρμα "Hol my tv"…
Παράλληλα το βρετανικό δίκτυο μουσικών καναλιών "Box TV" μετονομάστηκε σε "The Box Plus Network", το οποίο διαθέτει τις μουσικές υπηρεσίες καναλιών "The Box, 4Music, Smash Hits, Kiss, Kerrang!, Magic και Heat", προσφέροντας περισσότερη διαδραστική διανομή εντός του Ηνωμένου Βασιλείου.
Aλλά και τη διεθνή διανομή του χαρτοφυλακίου του, όπως στη βουλγαρική δορυφορική πλατφόρμα "Mtel", αλλά και την ελληνική ευρυζωνική πλατφόρμα "Hol my tv" (ανήκει πλέον στη Vodafone), η οποία πρόσφατα αναβαθμίστηκε με τις υπηρεσίες μουσικών καναλιών "Kiss (RnB/Dance) και Smash Hits (Pop Hits)"…
"The Best. First": Η νέα στρατηγική του FOX…
Τέλος το παγκόσμιο ψυχαγωγικό δίκτυο του FOX προχώρησε στην αλλαγή στρατηγικής με σύνθημα "The Best. First" και για τα 126 κανάλια FOX εκτός ΗΠΑ (συμπεριλαμβανομένου και της αντίστοιχης έκδοσης FOX που προβάλλεται σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα) και είναι διαθέσιμη στην Ελληνική αγορά μέσω "Nova, ΟΤΕ TV, hol και Cyta Hellas", στη Κύπρο μέσω "Cytavision, Cablenet, PrimeTel και Nova Cyprus" και στη Μάλτα μέσω "Go και Melita".
Η νέα στρατηγική του FOX σε συνδυασμό με την ανανέωση των γραφικών του, αντανακλά τη συνεχώς αυξανόμενη υπεροχή του καναλιού στο διεθνές τηλεοπτικό προσκήνιο καθώς και τη σημασία του δυνατού branding σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον. Η συγκεκριμένη αλλαγή δεν μπορεί να συγκριθεί με κάτι αντίστοιχο, λόγω της ευρείας διανομής των καναλιών FOX παγκοσμίως και του ηγετικού χαρακτήρα του καναλιού στον τομέα της ψυχαγωγίας. Η στρατηγική που ακολουθεί παγκοσμίως η FIC, με την προβολή σειρών αμέσως μετά την Αμερική, είναι ο κύριος λόγος αύξησης της τηλεθέασης των καναλιών κατά 20% διεθνώς, μέσα στον τελευταίο χρόνο…
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και CEO της FOX International Channels, Hernan Lopez "Αυτό που κάνει το FOX ξεχωριστό, είναι η δυνατότητα που δίνουμε στους τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο να παρακολουθούν τις καλύτερες σειρές, πρώτα! Αυτή ακριβώς είναι και η δύναμη του brand FOX τόσο σε τηλεοπτικό όσο και σε ψηφιακό επίπεδ"ο…
Η Liz Dolan, Chief Marketing Officer της FOX International Channels δήλωσε ότι: "Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έχουμε συγκεντρώσει, οι τηλεθεατές θεωρούν το FOX ως ένα πραγματικό brand και όχι απλώς ως ένα ακόμα κανάλι που εμφανίζεται στο τηλεοπτικό τους πρόγραμμα. Βασίζονται σε εμάς, όχι μόνο για την παροχή του καλύτερου τηλεοπτικού περιεχομένου, αλλά και για τη δυνατότητα που τους δίνουμε να το δουν πρώτα, άμεσα και σε όποια συσκευή επιλέξουν. Είναι γεγονός ότι σε μια τηλεοπτική αγορά που αλλάζει διαρκώς, αυτή η εξέλιξη εδραιώνει το FOX στη θέση του οδηγού για τα επόμενα χρόνια.".
"Kiss και Smash Hits" στην ελληνική ευρυζωνική πλατφόρμα "Hol my tv"…
The Best. First": Η νέα στρατηγική του FOX…
Αλλαγές προγραμματισμού, μετονομασίας και στρατηγικής σημειωθήκαν σε μουσικά και ψυχαγωγικά διεθνή δίκτυα, τύπου "VH1, VH1 Classic (Viacom), The Box Plus Network και FOX", στην Ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και πολύ πέρα από αυτή…
Nicolas A.
...
Αλλαγές προγραμματισμού σε "VH1 και VH1 Classic"…
Ξεκινώντας από τις μικρές και διαρθωτικές αλλαγές ταυτοποίησης προγραμματισμού των μουσικών δικτύων "VH1 και VH1 Classic (ανήκουν στη Viacom International Media Networks)", από τη μια η απογευματινή ζώνη του "VH1 Classic", αναβαθμίστηκε θετικά με τις καθημερινές εκπομπές "The Rock Show (16.00-1700) και We Are The 80s (17.00-1800)".
Ενώ μια νέα βραδινή ζώνη της Παρασκευής "Welcome to the Weekend (23.00-0100)", δημιουργεί πλέον διάθεση καθοδόν για το Σαββατοκύριακο (μετά τη κατάργηση του "Boogie Wonderland"),
με τις κατάλληλες επιλογές ξεσηκωτικών κομματιών, θορυβώδη ροκ και ποπ ύμνων, καθώς και των πιο cool κομματιών που αντιγράφουν τους ήχους `η αποτελούν ύμνοι της ντίσκο και αρέσουν σε όλες τις ηλικίες! Η Ευρωπαϊκή υπηρεσία "VH1 Classic" δεν προσφέρεται στη χώρα της "λιτότητας", έτσι δεν καλύπτεται από τα υφιστάμενα μουσικά κανάλια στη χώρα μας, η πολυπόθητη μουσική περίοδος των 90s και 80s, που απευθύνεται στο ενεργό ηλικιακό γκρουπ των 30-40 (και βάλε για τη γενιά του βινυλίου) και επί της ευκαιρίας R.I.P. στον Steve Strange, στον πρωτεργάτη του νεορομαντικού κινήματος του Blitz (Visage - Fade To Grey)!
Αφού η νέα φιλοσοφία της Ευρωπαϊκής υπηρεσίας "VH1" (η οποία πρόσφατα ξεκίνησε τη διανομή της και στις χώρες της Αδριατικής μετά τη κατάργηση της τοπικής έκδοσης "VH1 Adria"), στοχεύει σε ακόμη περισσότερο Ποπ νεανικό κοινό (15-29)! Έτσι περιορίζει όλο και περισσότερο τα Oldies (καταργώντας πρόσφατα τη νεότευκτη καλοκαιρινή εκπομπή "We Heart the 90s"), γιατί εδώ κυριαρχούν τα 00s (We Heart the 00s, Perfect Pop from the 00s). Αλλά και οι επιτυχίες της εποχής που τρέχουν ήδη στα 10s (We Heart the 10s), "ανοίγοντας διάπλατα το δρόμο για μια επερχόμενη μετάβαση σε HD"…
"Kiss και Smash Hits" στην ελληνική ευρυζωνική πλατφόρμα "Hol my tv"…
Παράλληλα το βρετανικό δίκτυο μουσικών καναλιών "Box TV" μετονομάστηκε σε "The Box Plus Network", το οποίο διαθέτει τις μουσικές υπηρεσίες καναλιών "The Box, 4Music, Smash Hits, Kiss, Kerrang!, Magic και Heat", προσφέροντας περισσότερη διαδραστική διανομή εντός του Ηνωμένου Βασιλείου.
Aλλά και τη διεθνή διανομή του χαρτοφυλακίου του, όπως στη βουλγαρική δορυφορική πλατφόρμα "Mtel", αλλά και την ελληνική ευρυζωνική πλατφόρμα "Hol my tv" (ανήκει πλέον στη Vodafone), η οποία πρόσφατα αναβαθμίστηκε με τις υπηρεσίες μουσικών καναλιών "Kiss (RnB/Dance) και Smash Hits (Pop Hits)"…
"The Best. First": Η νέα στρατηγική του FOX…
Η νέα στρατηγική του FOX σε συνδυασμό με την ανανέωση των γραφικών του, αντανακλά τη συνεχώς αυξανόμενη υπεροχή του καναλιού στο διεθνές τηλεοπτικό προσκήνιο καθώς και τη σημασία του δυνατού branding σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον. Η συγκεκριμένη αλλαγή δεν μπορεί να συγκριθεί με κάτι αντίστοιχο, λόγω της ευρείας διανομής των καναλιών FOX παγκοσμίως και του ηγετικού χαρακτήρα του καναλιού στον τομέα της ψυχαγωγίας. Η στρατηγική που ακολουθεί παγκοσμίως η FIC, με την προβολή σειρών αμέσως μετά την Αμερική, είναι ο κύριος λόγος αύξησης της τηλεθέασης των καναλιών κατά 20% διεθνώς, μέσα στον τελευταίο χρόνο…
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και CEO της FOX International Channels, Hernan Lopez "Αυτό που κάνει το FOX ξεχωριστό, είναι η δυνατότητα που δίνουμε στους τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο να παρακολουθούν τις καλύτερες σειρές, πρώτα! Αυτή ακριβώς είναι και η δύναμη του brand FOX τόσο σε τηλεοπτικό όσο και σε ψηφιακό επίπεδ"ο…
Η Liz Dolan, Chief Marketing Officer της FOX International Channels δήλωσε ότι: "Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έχουμε συγκεντρώσει, οι τηλεθεατές θεωρούν το FOX ως ένα πραγματικό brand και όχι απλώς ως ένα ακόμα κανάλι που εμφανίζεται στο τηλεοπτικό τους πρόγραμμα. Βασίζονται σε εμάς, όχι μόνο για την παροχή του καλύτερου τηλεοπτικού περιεχομένου, αλλά και για τη δυνατότητα που τους δίνουμε να το δουν πρώτα, άμεσα και σε όποια συσκευή επιλέξουν. Είναι γεγονός ότι σε μια τηλεοπτική αγορά που αλλάζει διαρκώς, αυτή η εξέλιξη εδραιώνει το FOX στη θέση του οδηγού για τα επόμενα χρόνια.".