Οι αλλαγές στα Old Skool μουσικά κανάλια της ζώνης Clarke και οι προτιμήσεις άνω των 30…

Το φαινόμενο της «Μουσικής Παράλυσης» άνω των 30 και οι αλλαγές στα Old Skool μουσικά κανάλια της ζώνης Clarke…
Μια πρόσφατη έρευνα της μουσικής streaming πλατφόρμας «Deezer» στο Ηνωμένο Βασίλειο δείχνει ότι το ηλικιακό γκρουπ άνω των 30 αλλάζει συνήθειες ως αναφορά τη ανακάλυψη νέας μουσικής, όσο αλλάζει και ο τρόπος ζωής τους. Έτσι περνούν σε μια κατάσταση που χαρακτηρίζεται ως το φαινόμενο της «μουσικής παράλυσης», όπου χάνεται το ενδιαφέρον τους για τη νέα μουσική, και προτιμούν να ακούν περισσότερο τους ίδιους καλλιτέχνες και τα είδη μουσικής με τα οποία γαλουχήθηκαν, `η δείχνουν ελάχιστο ενδιαφέρον στη τεράστια ποσότητα μουσικής που προσφέρεται πλέον διαδικτυακά σε ακροατές και τηλεθεατές. Με βάση αυτό το γεγονός και τα Old Skool μουσικά κανάλια τύπου «VH1 Classic, MTV Classic, Melody TV, Radio Capital Tivu και Vintage TV», με το γνώριμο ελκυστικό 80s, 90s, 00s περιεχόμενο τους καλύπτουν τα ενδιαφέροντα του φαινομένου της «Μουσικής Παράλυσης» του ηλικιακού γκρουπ άνω των 30 Έτσι οι πρόσφατες αλλαγές που σημειώθηκαν στα Old Skool μουσικά κανάλια της ζώνης Clarke, έρχονται για να καλύψουν αυτές τις ανάγκες στη συνδρομητική τηλεόραση…
Nicolas A.
Πιο συγκεκριμένα η βρετανική έκδοση «MTV Classic» (SkyUK), διανύει ήδη τη πρώτη εβδομάδα αλλαγών με εν μέρει φιλοσοφία προγραμματισμού που κυριαρχεί στο «VH1 Classic Europe», με τις καθημερνές ζώνες εκπομπών τύπου «All Night Long!, Wake Me Up before You Go Go, Nothing But Classics, What An 80s Feeling!, Never Forget The 90s, Crazy For The 00s!». Ενώ το Σαββατοκύριακο ήδη και τα δυο Old Skool μουσικά κανάλια τρέχουν σε ρυθμούς μαραθώνιων «Nothing but the 80s και We Are the 80s» και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν κυκλικά οι weekend μαραθώνιοι 90s και 00s.
Το «VH1 Classic Europe» αποτελεί σταθερή αξία 24ωρου γραμμικού μουσικού καναλιού για τις μουσικές σκηνές των «70s, 80s, 90s και 00s» (με non-stop ροή χωρίς διαφημίσεις) και εμπεριέχεται στο 99% των πιο αξιόλογων συνδρομητικών πλατφορμών σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική…

Παράλληλα αλλαγές είχαν σημειωθεί και στην αμερικανική έκδοση του «MTV Classic» με καθημερνό προγραμματισμό και ζώνες εκπομπών τύπου «I Want My '80s, '90s Nation, Rock Block» που συμπληρώνεται από εβδομαδιαίες εξειδικευμένες εκπομπές τύπου «120 Minutes, YO! Hip Hop Mix, Metal Mayhem και House of Pop»…
Επίσης και η αυστραλέζικη έκδοση «MTV Classic» μετά από αρκετές περιπέτειες, αναβίωσε ξανά στις αρχές του 2017 και επέστρεψε με πανομοιότυπο προγραμματισμό με την ευρωπαϊκή έκδοση του «VH1 Classic» σε non-stop ροή χωρίς διαφημίσεις και εκπομπές τύπου «The Rock Show, Smells Like the 90s, We Are the '80s, Monday Memories, Flashback Fridays, Classic Power Ballads, Welcome to the Weekend! κ.α.»…


Τέλος στη Γαλλόφωνη αγορά κυριαρχεί το Old Skool μουσικό κανάλι «Melody TV - Vintage Forever (CanalSat, FranSat)», που διαθέτει και αξιόλογο υλικό προγραμματισμού με variété. Ενώ στην Ιταλική αγορά η πλατφόρμα μέσω δορυφόρου «Sky Italia» έχει απορροφήσει από την επίγεια ψηφιακή πλατφόρμα, το πρώην FTA και αξιόλογο Old Skool μουσικό κανάλι «Radio Capital Tivu» που καλύπτει τα ενδιαφέροντα  του φαινομένου της «Μουσικής Παράλυσης» του ηλικιακού γκρουπ άνω των 30

Καλό Καλοκαίρι.