ASTRA TV-Monitor 2018: Ο δορυφόρος παραμένει ο κορυφαίος τρόπος τηλεοπτικής πρόσβασης στη Γερμανική αγορά

ASTRA TV-Monitor 2018: Ο δορυφόρος παραμένει ο κορυφαίος τρόπος τηλεοπτικής πρόσβασης στη Γερμανική αγορά 
Ο δορυφόρος είναι ο κύριος δίαυλος διανομής για τηλεοπτικό περιεχόμενο στη Γερμανία. Αυτό είναι αποτέλεσμα του τρέχοντος ASTRA TV-Monitor 2018, τον οποίο δημοσιεύει το ινστιτούτο έρευνας της αγοράς Kantar TNS για λογαριασμό της ASTRA. Με βάση τη τελευταία έρευνα σε συνολικά 38,35 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά στη Γερμανία, η πρόσβαση μέσω δορυφόρου παραμένει πρώτη...

ASTRA TV-Monitor 2018: Ο δορυφόρος παραμένει ο κορυφαίος τρόπος τηλεοπτικής πρόσβασης στη Γερμανική αγορά 
- Ο αριθμός των συνολικών τηλεοπτικών νοικοκυριών στη Γερμανία παραμένει σε σταθερά υψηλό επίπεδο
- 17,5 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά στη Γερμανία λαμβάνουν τηλεοπτικά προγράμματα μέσω δορυφόρου
- Το 78% των τηλεοπτικών νοικοκυριών στη Γερμανία καταναλώνουν τηλεοπτικά προγράμματα σε ποιότητα HD. συνεχίζει 8,5 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά χωρίς λήψη HD
- Η φήμη του UHD συνεχίζει να αυξάνεται
Η Δορυφορική με 17.490.000 τηλεοπτικά νοικοκυριά και μερίδιο αγοράς 45,6% παραμένει από τους κορυφαίους τρόπους πρόσβασης τηλεόρασης στη Γερμανία (2017: 17,72 ή 45,9 τοις εκατό). Η καλωδιακή τηλεόραση κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 16,18 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά και μερίδιο αγοράς 42,2% (2017: 16,39 εκατομμύρια και 42,5 τοις εκατό, αντίστοιχα). Η IPTV παρουσίασε μικρή αύξηση το 2018 κατά 140.000 τηλεοπτικά νοικοκυριά, σε συνολικά 2.78 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά. Ο αριθμός των επίγειων νοικοκυριών αυξήθηκε κατά 50.000 σε 1.88 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά.

Ο αριθμός των νοικοκυριών HD στη Γερμανία ανήλθε σε 29,84 εκατομμύρια το 2018 (2017: 27,48 εκατομμύρια). Έτσι, σχεδόν το 78% όλων των τηλεοπτικών νοικοκυριών στη Γερμανία έλαβε το πρόγραμμά τους σε ποιότητα HD. Ανάμεσα στα γερμανικά δορυφορικά HD νοικοκυριά με 13.510.000 νοικοκυριά που επιτεύχθηκε, συνεχίζει να αποτελεί το κορυφαίο τρόπο διανομής και ακολουθείται από τη καλωδιακή (12.080.000), την IPTV (2.520.000) και την επίγεια (1,73 εκατομμύρια νοικοκυριά). Σε σύγκριση με το 2012, η ​​λήψη HDTV στη Γερμανία έχει υπερδιπλασιαστεί. Παρά τους σαφείς ρυθμούς ανάπτυξης, εξακολουθεί να υπάρχει σημαντικό χάσμα HD στη Γερμανία: 8,5 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά μπορούν να λάβουν το τηλεοπτικό τους πρόγραμμα μόνο σε ποιότητα SD!

Το Ultra-HD θέτει νέα πρότυπα στην ποιότητα της εικόνας με τέσσερις φορές υψηλότερη ανάλυση HD και γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στα νοικοκυριά της τηλεόρασης στη Γερμανία. Έτσι αυξάνεται το ποσοστό πρόσβασης σε UHD, καθώς το 2018 πωλήθηκαν στη Γερμανία 9,5 εκατομμύρια τηλεοράσεις UHD. Επιπλέον, τα οφέλη από την τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας έρχονται στο μυαλό των ανθρώπων. Το 2015, μόνο τα μισά από όλα τα νοικοκυριά της τηλεόρασης στη Γερμανία θα μπορούσαν να συνδέσουν κάτι με τον όρο UHD. Μέχρι το 2018, τα δύο τρίτα όλων των τηλεοπτικών νοικοκυριών γνώριζαν καλά το νέο πρότυπο τηλεόρασης.
 Πηγή: ASTRA TV-Monitor 2018