“Οι Streaming πλατφόρμες M6+ και Pluto TV ανακοινώνουν στρατηγική συνεργασία στη Γαλλική Αγορά”! Αυτή η στρατηγική συνεργασία μεταξύ του M6+ και του Pluto TV περιλαμβάνει νέο περιεχόμενο Pluto TV στο M6+, νέα κανάλια M6 στο Pluto TV και μια διαφημιστική συμφωνία για την ανάπτυξη της αγοράς δωρεάν ροής στη Γαλλία.
…
Η M6+, η δωρεάν πλατφόρμα ροής του M6 Group, και η Pluto TV, η δωρεάν υπηρεσία ροής τηλεόρασης (FAST) που υποστηρίζεται από διαφημίσεις από την Paramount, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την υπογραφή μιας στρατηγικής εμπορικής και εκδοτικής συνεργασίας μεταξύ M6+ και Pluto TV για την ανάπτυξη της αγοράς δωρεάν ροής στη Γαλλία.
Σε συντακτικό επίπεδο, αυτή η άνευ προηγουμένου συνεργασία εμπλουτίζει αμοιβαία τις πλατφόρμες ροής M6+, τη νέα πλατφόρμα του Ομίλου M6 που έχει αναγνωριστεί από 26 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες και το Pluto TV, τον παγκόσμιο πρωτοπόρο του FAST και την πρώτη υπηρεσία FAST που κυκλοφόρησε στη Γαλλία:
Οι χρήστες του M6+ θα βρουν σε όλα τα οικοσυστήματα 12 κανάλια από το Pluto TV με σχεδόν 3.000 ώρες περιεχομένου μεταξύ των εμβληματικών franchise της πλατφόρμας όπως το «Yu-Gi-Oh! ", Just Tattoo Of Us", "Baywatch", "Blue Bloods", "Olive and Tom", "MTV Classics" καθώς και κανάλια αφιερωμένα στον κινηματογράφο, τις σειρές και τα κινούμενα σχέδια.
Οι χρήστες του Pluto TV θα επωφεληθούν από εμβληματικές επωνυμίες στο γαλλικό οπτικοακουστικό τοπίο με 6 κανάλια από το M6+, δηλαδή 2000 ώρες περιεχομένου με αναφορές όπως «Zone Interdite», «Turbo», «The Queens of Shopping», «Les Marseillais».
Ως μέρος αυτής της συνεργασίας, η M6 Publicité γίνεται ο διαφημιστικός συνεργάτης του Pluto TV στη Γαλλία, γεγονός που της επιτρέπει να δημιουργεί έσοδα από ολόκληρο το απόθεμα του Pluto TV στη Γαλλία και το περιεχόμενο του Pluto TV που διατίθεται στο M6+. Οι ομάδες πωλήσεων της Paramount Advertising στη Γαλλία θα πουλήσουν επίσης απόθεμα TV Pluto στην αγορά μαζί με τις ομάδες M6 Publicité.
«Πρωτοπόρος στην ψηφιακή τηλεόραση στη Γαλλία, ο Όμιλος M6 επιταχύνει τον μετασχηματισμό του με το σχέδιο ροής γύρω από το M6+ ως απάντηση στην αυξανόμενη ψηφιακή κατανάλωση του περιεχομένου του. Ξεκινώντας με επιτυχία τον Μάιο του 2024 με έναν κατάλογο των εμβληματικών εμπορικών σημάτων του Ομίλου, η πλατφόρμα μας AVOD είναι επίσης ένας προορισμός επιλογής για τα μεγαλύτερα οπτικοακουστικά franchise στον κόσμο. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη φιλόδοξη συνεργασία μας με το Pluto TV, που μας επιτρέπει να προσφέρουμε ακόμα περισσότερο περιεχόμενο που πρέπει να δουν στους χρήστες μας. Με τη σημαντική ανάπτυξη των αλυσίδων FAST, αυτή είναι μια ευκαιρία για εμάς να έρθουμε πιο κοντά σε έναν εμβληματικό παίκτη σε αυτόν τον τομέα. Σε εμπορικό επίπεδο, αυτή η συνεργασία ενισχύει τη θέση της M6 Publicité στη γαλλική αγορά, προσφέροντας στους διαφημιστές ακόμη πιο ελκυστικές και συμπληρωματικές λύσεις.» Τόνισε ο Henri de Fontanes – Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου M6, υπεύθυνος για τη στρατηγική, τη ροή και τη διανομή.
«Ο τομέας της αλυσίδας FAST ανθεί σε όλες τις χώρες. Ως ηγέτης σε αυτόν τον χώρο, κατανοούμε την αξία των συνεργασιών με βασικούς τοπικούς φορείς, ιδιαίτερα σε ανταγωνιστικές αγορές όπως η Γαλλία. Βασιζόμενοι στις επιτυχημένες συνεργασίες μας σε πολλές αγορές, επεκτείνουμε τώρα τις δραστηριότητές μας FAST με το M6. Η M6 είναι ένας ιδανικός συνεργάτης, προσφέροντας ισχυρή πλατφόρμα, δημοφιλές περιεχόμενο, μεγάλη καταναλωτική βάση και ισχυρή εξειδίκευση στις διαφημιστικές πωλήσεις. Συνδυάζοντας την ισχυρή παρουσία τους στη Γαλλία με τις δυνατότητές μας FAST, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε ένα δυναμικό και καινοτόμο μοντέλο για τους καταναλωτές και τη βιομηχανία στη Γαλλία, καθώς και ένα μοντέλο για άλλες αγορές.» Τόνισε ο Olivier Jollet, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Διεθνής Γενικός Διευθυντής του Pluto TV.
- Μετά τις συνεργασίες που έχουν ήδη υπογραφεί με την Konbini και τη Hayu (NBC Universal), αυτή η συμφωνία ενισχύει τον ρόλο του αθροιστή του καλύτερου περιεχομένου βίντεο της πλατφόρμας M6+, που ξεκίνησε με επιτυχία τον Μάιο του 2024. Γενικότερα, αντιπροσωπεύει ένα νέο βήμα στο σχέδιο ψηφιοποίησης του Ομίλου M6.
- Μετά από μετασχηματιστικές συνεργασίες με την Corus στον Καναδά και τη Viaplay στις Σκανδιναβικές χώρες, το Pluto TV συνεχίζει να καινοτομεί, να εμπλουτίζει περιεχόμενο για τους θαυμαστές και να δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τους πελάτες. Αυτή η νέα συνεργασία στη Γαλλία υπογραμμίζει την επιτυχία του Pluto TV στις διεθνείς αγορές.
…
Η M6+, η δωρεάν πλατφόρμα ροής του M6 Group, και η Pluto TV, η δωρεάν υπηρεσία ροής τηλεόρασης (FAST) που υποστηρίζεται από διαφημίσεις από την Paramount, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την υπογραφή μιας στρατηγικής εμπορικής και εκδοτικής συνεργασίας μεταξύ M6+ και Pluto TV για την ανάπτυξη της αγοράς δωρεάν ροής στη Γαλλία.
Σε συντακτικό επίπεδο, αυτή η άνευ προηγουμένου συνεργασία εμπλουτίζει αμοιβαία τις πλατφόρμες ροής M6+, τη νέα πλατφόρμα του Ομίλου M6 που έχει αναγνωριστεί από 26 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες και το Pluto TV, τον παγκόσμιο πρωτοπόρο του FAST και την πρώτη υπηρεσία FAST που κυκλοφόρησε στη Γαλλία:
Οι χρήστες του M6+ θα βρουν σε όλα τα οικοσυστήματα 12 κανάλια από το Pluto TV με σχεδόν 3.000 ώρες περιεχομένου μεταξύ των εμβληματικών franchise της πλατφόρμας όπως το «Yu-Gi-Oh! ", Just Tattoo Of Us", "Baywatch", "Blue Bloods", "Olive and Tom", "MTV Classics" καθώς και κανάλια αφιερωμένα στον κινηματογράφο, τις σειρές και τα κινούμενα σχέδια.
Οι χρήστες του Pluto TV θα επωφεληθούν από εμβληματικές επωνυμίες στο γαλλικό οπτικοακουστικό τοπίο με 6 κανάλια από το M6+, δηλαδή 2000 ώρες περιεχομένου με αναφορές όπως «Zone Interdite», «Turbo», «The Queens of Shopping», «Les Marseillais».
Ως μέρος αυτής της συνεργασίας, η M6 Publicité γίνεται ο διαφημιστικός συνεργάτης του Pluto TV στη Γαλλία, γεγονός που της επιτρέπει να δημιουργεί έσοδα από ολόκληρο το απόθεμα του Pluto TV στη Γαλλία και το περιεχόμενο του Pluto TV που διατίθεται στο M6+. Οι ομάδες πωλήσεων της Paramount Advertising στη Γαλλία θα πουλήσουν επίσης απόθεμα TV Pluto στην αγορά μαζί με τις ομάδες M6 Publicité.
«Πρωτοπόρος στην ψηφιακή τηλεόραση στη Γαλλία, ο Όμιλος M6 επιταχύνει τον μετασχηματισμό του με το σχέδιο ροής γύρω από το M6+ ως απάντηση στην αυξανόμενη ψηφιακή κατανάλωση του περιεχομένου του. Ξεκινώντας με επιτυχία τον Μάιο του 2024 με έναν κατάλογο των εμβληματικών εμπορικών σημάτων του Ομίλου, η πλατφόρμα μας AVOD είναι επίσης ένας προορισμός επιλογής για τα μεγαλύτερα οπτικοακουστικά franchise στον κόσμο. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη φιλόδοξη συνεργασία μας με το Pluto TV, που μας επιτρέπει να προσφέρουμε ακόμα περισσότερο περιεχόμενο που πρέπει να δουν στους χρήστες μας. Με τη σημαντική ανάπτυξη των αλυσίδων FAST, αυτή είναι μια ευκαιρία για εμάς να έρθουμε πιο κοντά σε έναν εμβληματικό παίκτη σε αυτόν τον τομέα. Σε εμπορικό επίπεδο, αυτή η συνεργασία ενισχύει τη θέση της M6 Publicité στη γαλλική αγορά, προσφέροντας στους διαφημιστές ακόμη πιο ελκυστικές και συμπληρωματικές λύσεις.» Τόνισε ο Henri de Fontanes – Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου M6, υπεύθυνος για τη στρατηγική, τη ροή και τη διανομή.
«Ο τομέας της αλυσίδας FAST ανθεί σε όλες τις χώρες. Ως ηγέτης σε αυτόν τον χώρο, κατανοούμε την αξία των συνεργασιών με βασικούς τοπικούς φορείς, ιδιαίτερα σε ανταγωνιστικές αγορές όπως η Γαλλία. Βασιζόμενοι στις επιτυχημένες συνεργασίες μας σε πολλές αγορές, επεκτείνουμε τώρα τις δραστηριότητές μας FAST με το M6. Η M6 είναι ένας ιδανικός συνεργάτης, προσφέροντας ισχυρή πλατφόρμα, δημοφιλές περιεχόμενο, μεγάλη καταναλωτική βάση και ισχυρή εξειδίκευση στις διαφημιστικές πωλήσεις. Συνδυάζοντας την ισχυρή παρουσία τους στη Γαλλία με τις δυνατότητές μας FAST, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε ένα δυναμικό και καινοτόμο μοντέλο για τους καταναλωτές και τη βιομηχανία στη Γαλλία, καθώς και ένα μοντέλο για άλλες αγορές.» Τόνισε ο Olivier Jollet, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Διεθνής Γενικός Διευθυντής του Pluto TV.
- Μετά τις συνεργασίες που έχουν ήδη υπογραφεί με την Konbini και τη Hayu (NBC Universal), αυτή η συμφωνία ενισχύει τον ρόλο του αθροιστή του καλύτερου περιεχομένου βίντεο της πλατφόρμας M6+, που ξεκίνησε με επιτυχία τον Μάιο του 2024. Γενικότερα, αντιπροσωπεύει ένα νέο βήμα στο σχέδιο ψηφιοποίησης του Ομίλου M6.
- Μετά από μετασχηματιστικές συνεργασίες με την Corus στον Καναδά και τη Viaplay στις Σκανδιναβικές χώρες, το Pluto TV συνεχίζει να καινοτομεί, να εμπλουτίζει περιεχόμενο για τους θαυμαστές και να δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τους πελάτες. Αυτή η νέα συνεργασία στη Γαλλία υπογραμμίζει την επιτυχία του Pluto TV στις διεθνείς αγορές.