Δορυφορικά Flash Extra: “Η μείωση του Μουσικού Προγραμματισμού στο MTV Germany επιφέρει προδιαγεγραμμένα αποτελέσματα Τηλεθέασης για άλλη μια φορά στην Γερμανική αγορά”!
Η μείωση του Μουσικού Προγραμματισμού από τον Αύγουστο του 2025 στο MTV Germany επιφέρει τον προδιαγεγραμμένο καταποντισμό στον πάτο της Τηλεθέασης, για άλλη μια φορά στην Γερμανική αγορά (από τον Νοέμβριο του 2025)! Το MTV Germany είχε μια σταθερή πορεία τηλεθέασης τα τελευταία χρόνια (από την Άνοιξη του 2022), καθώς μέχρι τις 11 Αυγούστου 2025 διατηρούσε έναν Μουσικό Προγραμματισμό, πάνω από 90% στο 24ωρο, με επιμελημένες ζώνες μουσικής τηλεόρασης τύπου: “MTV Collection”, “MTV All Nighter”, “Chart Flashback: This Week In”, “Sound Of Summer `η Weekend Tribute”, “Dancefloor”, “3 From 1”, “Guess The Year”, “BrandNew”, “MTV In The Mix”, και άλλες… Αλλά και ενδιαφέρουσες εξειδικευμένες νυχτερινές ζώνες από το παρελθόν τύπου: “Party Zone”, “Chill Out Zone”, “Alternative Nation”, “RockZone”, “Headbangers Ball”, “Yo! MTV Raps Playlist”, “MTV Amour"! Και έρχεται η νέα κεντρική διοίκηση της “Paramount Sky Dance” και εφαρμόζει για άλλη μια φορά τα ίδια λάθη των παλιότερων διοικήσεων, με την σταδιακή μείωση του Μουσικού Προγραμματισμού και την ταυτόχρονη αύξηση του Reality Προγραμματισμού στο MTV Germany, το οποίο έχει ως φυσικό επακόλουθο τον προδιαγεγραμμένο καταποντισμό του MTV στον πάτο της Τηλεθέασης στην Γερμανική αγορά!
Nicolas A.
…
Η Ευρώπη και γενικότερα η Γερμανική αγορά έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι δεν ενδιαφέρεται από το MTV για την ψυχαγωγία τύπου Reality (“M is for Reality”, Αμερικάνικης προέλευσης), όταν έχεις έναν θησαυρό μουσικής ψυχαγωγίας (“M is for Music”) και τον ξανά καταστρέφεις με προδιαγεγραμμένα αποτελέσματα Τηλεθέασης (“στο ίδιο έργο θεατές”), τότε πραγματικά δεν ενδιαφέρεσαι για ένα μελλοντικό και δημιουργικό Rebranding στην Streaming εποχή!
Goodbye MTV!
...
Coming Soon - “Μουσικός Επίλογος Προγραμματισμού και MTV Germany Highlights Δεκεμβρίου στη ζώνη Clarke!”...
...
Nicolas A.
…
Η Ευρώπη και γενικότερα η Γερμανική αγορά έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι δεν ενδιαφέρεται από το MTV για την ψυχαγωγία τύπου Reality (“M is for Reality”, Αμερικάνικης προέλευσης), όταν έχεις έναν θησαυρό μουσικής ψυχαγωγίας (“M is for Music”) και τον ξανά καταστρέφεις με προδιαγεγραμμένα αποτελέσματα Τηλεθέασης (“στο ίδιο έργο θεατές”), τότε πραγματικά δεν ενδιαφέρεσαι για ένα μελλοντικό και δημιουργικό Rebranding στην Streaming εποχή!
Goodbye MTV!
...
Coming Soon - “Μουσικός Επίλογος Προγραμματισμού και MTV Germany Highlights Δεκεμβρίου στη ζώνη Clarke!”...
...

