72.000 συνδρομητές στο δυνατό χαρτοφυλάκιο μουσικής τηλεόρασης της WIND VISION...

Νέα Ενημέρωση 27/08: Περισσότεροι συνδρομητές στο δυνατό χαρτοφυλάκιο μουσικής τηλεόρασης της WIND VISION...
Η WIND VISION με συνολικό αριθμό συνδρομητών 72.000, μετρώντας 2.000 νέους στο δεύτερο τρίμηνο του 2020... 
Περισσότεροι συνδρομητές στο δυνατό χαρτοφυλάκιο μουσικής τηλεόρασης της WIND VISION, καθώς σύμφωνα με τα πρόσφατα Οικονομικά αποτελέσματα Β’ τριμήνου 2020, η ΙΡ πλατφόρμα της WIND VISION σημείωσε μικρή αύξηση συνδρομητών προσθέτοντας 2.000 νέους στο τέλος Ιουνίου, με τη συνολική συνδρομητική βάση της WIND VISION να αριθμεί πλέον 72.000 συνδρομητές τηλεόρασης. Να σημειώσουμε ότι το Familly Pack της ΙΡ και Android πλατφόρμας “Wind Vision”, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα ως αναφορά το διεθνή περιεχόμενο, από τα αντίστοιχα Familly Pack των άλλων πλατφορμών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, εάν εξαιρέσουμε μέχρι στιγμής τη μη διάθεση δωρεάν VideoOnDemand περιεχομένου των συνεργαζόμενων δικτύων σε παιδικά και κανάλια ντοκιμαντέρ! Αντίθετα έχει να επιδείξει ένα αξιόλογο μουσικό χαρτοφυλάκιο γραμμικών καναλιών που συνδυάζεται με ψηφιακές ευκολίες για όλες τις υπηρεσίες του Familly Pack: “Restart (επανεκκίνηση ζωντανού προγράμματος), Catch-Up Tv (ετεροχρονισμένη πρόσβαση περιεχομένου έως και 7 ημέρες), My library (δυνατότητα εγγραφών στο Cloud μέχρι και 180 ώρες), ταυτόχρονη πρόσβαση Familly Pack σε έως και 3 συνολικά συσκευές (1 τηλεόραση μέσω box + 2 φορητές συσκευές). Ενώ εκκρεμεί και η ψηφιακή ευκολία διάθεσης του Familly Pack σε εφαρμογή πρόσβασης για Android Smart TV (και άλλα λειτουργικά συστήματα έξυπνων τηλεοράσεων), με αυτόνομη ΟΤΤ διάθεση συνδρόμων πάνω από οποιαδήποτε δίκτυο ίντερνετ, που θα δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση προσέλκυσης νέων συνδρομητών πέρα από το δικό της δίκτυο...
Nicolas A.

WIND Ελλάς: Οικονομικά Αποτελέσματα Β’ τριμήνου
Οικονομικά αποτελέσματα Β’ τριμήνου 2020 ανακοινώνει σήμερα η WIND Ελλάς με τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες να σημειώνουν μείωση -3,7% ετησίως, στα € 123,8 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDAal αύξηση κατά 1,7% ετησίως, στα € 33,3 εκατ.

Κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις Β’ τριμήνου 2020
• Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες μειώθηκαν σε ετήσια βάση κατά -3,7% στα € 123,8 εκατ.
• +62% ετησίως η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής, με το 86% να γίνεται μέσω δικτύου 4G
• +81% ετησίως η βάση πελατών NGA
• 631.000 πελάτες σταθερής συνολικά, +2,8% ετησίως
• Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 11,3% σε ετήσια βάση στα 241.130
Η WIND VISION έχει συνολικό αριθμό συνδρομητών 72.000 στο τέλος Ιουνίου, μετρώντας 2.000 νέους στο δεύτερο τρίμηνο του 2020
• 98% η κάλυψη 4G
• Ενεργοποιήθηκαν 5.700 γραμμές NGA
Κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους € 20 εκατ., το μεγαλύτερο μέρος των οποίων χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή δικτύων νέας γενιάς. Παράλληλα ολοκληρώθηκε η συμφωνία για τη δημιουργία κοινής εταιρείας με την Vodafone Ελλάδος με σκοπό την από κοινού διαχείριση του παθητικού εξοπλισμού των σταθμών βάσης κινητής τηλεφωνίας των δύο εταιρειών. Επιπλέον η WIND μέσω του διαγωνισμού ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ κέρδισε 4 συμβόλαια, 1 κινητής και 3 σταθερής μέσω των οποίων εξασφαλίζει έσοδα € 41.4εκατ. για 36 μήνες.
«Παρά τις άνευ προηγουμένου προκλήσεις που δημιουργήθηκαν εξαιτίας του COVID-19, η πορεία μας το β΄ τρίμηνο του 2020 χαρακτηρίστηκε από σταθερότητα. Το EBITDAaL αυξήθηκε από έτος σε έτος, ενώ μικρή σχετικά ήταν η μείωση που παρατηρήθηκε στα έσοδα από υπηρεσίες. Παραμένουμε πλήρως προσηλωμένοι στην υλοποίηση της αναπτυξιακής στρατηγικής μας, εστιάζοντας στα επενδυτικά μας πλάνα και στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους Έλληνες καταναλωτές και επιχειρήσεις», σχολίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.